Rozpoczęliśmy działania komunikacyjne dla marek płytek ceramicznych – Villeroy & Boch oraz Engers, należących do V&B Fliesen GmbH. Kampania obejmie przede wszystkim współpracę z mediami, social media, działania w internecie oraz influencer relations. Naszym zadaniem będzie przede wszystkim edukacja oraz inspiracja klientów.
V&B Fliesen GmbH, z siedzibą główną w Merzig w Niemczech projektuje i produkuje płytki ceramiczne dla całego domu. Firma Villeroy & Boch od blisko 300 lat kreuje rynek ceramiki użytkowej, wyprzedzając potrzeby rynku i klientów. Dla firmy rozumienie designu jest wielopłaszczyznowe. W przypadku płytek ceramicznych na rynku można obecnie znaleźć każdy kolor i wzór lub wyprodukować go na specjalne życzenie klienta. Dlatego sztuką i innowacją stała się obecnie jakość. W przypadku płytek Villeroy & Boch jest to idealne odwzorowanie materiałów naturalnych oraz unikalne, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania. Produkty nie tylko wyglądają jak materiały naturalne, ale każda płytka jest inna, odwzorowuje unikalny wzór zarówno w formie, jak i strukturze.
Marka Engers kilka lat temu dołączyła do portfolio koncernu V&B Fliesen GmbH. Tworzy ona unikalną koncepcję rynkową. Projektanci współpracujący z marką stawiają przede wszystkim na rozwiązania trendsetterskie. Najnowsze kolekcje Engers to unikalne połączenia metalu, drewna i betonu architektonicznego, minimalizm oraz rozwiązania kolorystyczne, przedstawiane jako design tworzący trendy.
Za obsługę marek Vileroy & Boch oraz Engers w agencji Best Brands PR odpowiadać będzie zespół projektowy Martyny Andziak pod kierownictwem Moniki Apitz. Działania komunikacyjne opierać się będą przede wszystkim na edukacji i inspiracji potencjalnego odbiorcy na temat aktualnych trendów w designie.