Media relation

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Media relations to element strategii marketingowej, który jest podstawą komunikacji większości firm i marek obecnych na polskim rynku. To w jaki sposób prasa pisze o produktach czy usługach może w znaczny sposób wpłynąć na rozpoznawalność marki, pozytywny wizerunek i długofalowo zwiększyć sprzedaż. Jednak to właśnie ten obszar marketingu przeszedł w ciągu kilku ostatnich lat największe, rewolucyjne zmiany. Głównie ze względu na zwiększającą się dostępność internetu na naszym rynku to właśnie tradycyjna prasa przeszła największą transformację. Zmniejszyła się ilość tytułów prasowych, ich objętość i… rola w dotarciu do odbiorców ostatecznych. O ile jeszcze kilka lat temu zadaniem prasy było informowanie, o tyle teraz przeszła do komentowania i tworzenia trendów. Dlatego dla nas skonstruowanie skutecznej kampanii media relations wymaga przede wszystkim doskonałej znajomości rynku mediów (w tym ugruntowanych, indywidualnych relacji z dziennikarzami!), znajomości potrzeb odbiorców danego tytułu i w inteligentny sposób połączenie ich z produktami czy usługami naszym Klientów. Proste? Dla nas tak!

Jeżeli chcecie Państwo poznać spektakularne efekty jakie osiągamy dla naszych Klientów w obszarze media relations – zapraszamy do kontaktu!